Laman Utama

Apakah cellfood?

Cellfood yang dicipta oleh Everett L. Storey, adalah satu formula proprietari yang terdiri daripada kepekatan mineral koloid bertenaga tinggi. Deuterium Sulfate Di-base dan Di-polar di dalam CELLFOOD merupakan satu sumber oksigen dan sistem penghantaran yang hebat kepada badan pada tahap sel.

Formula ini mengandungi protein “aerobik”, 17 jenis asid amino, 34 jenis enzim, 78 jenis mineral dan unsur surih, deutron, elektrolit dan oksigen terlarut. Cellfood meningkatkan penyerapan nutrien dan metabolisme. Ia menggalakkan kebolehdapatan vitamin, mineral, herba dan nutrien lain. Cellfood juga membolehkan badan berfungsi secara bersih dan berkesan, membawa kepada peningkatan tahap tenaga.

PUNCA PENYAKIT DAN PENAWARNYA 8Apakah kebaikan yang ada pada cellfood?

Antara kebaikan-kebaikan yang akan diperolehi dari pengambilan cellfood ialah:

  • Meningkatkan Pernafasan Sel – Apabila cellfood dicampurkan ke dalam air, satu tindak balas eksotermik berlaku, membekalkan oksigen dan hidrogen kepada sel individu badan. Aliran tetap oksigen dan hidrogen ke semua bahagian badan membolehkan rangsangan pengoksigenan dan pengurangan di dalam sel.
  • Pemangkin Keberkesanan Metaboliseme – cellfood meningkatkan penyerapan nutrien dan metabolisme. Ia menggalakkan kebolehdapatan vitamin, mineral, herba dan nutrien lain dengan lebih baik.
  • Khasiat Penggalak Tenaga – Cellfood membolehkan badan berfungsi secara bersih dan berkesan, meningkatkan tahap tenaga dalam jangka masa panjang.
  • Menyahtoksikkan Badan Secara Menyeruluh – Apabila potensi tenaga di dalam badan menurun, mekanisme semula jadi di dalam badan meningkatkan metabolisme dan menyingkirkan bahan kumuh dari badan.
  • Menyimbangi Metabolisme Badan – Cellfood mempunyai cas elektrik yang tinggi dan larutan di-basenya mempunyai valens bipolar, menghasilkan pendekatan pemulihan berganda bagi ketidakseimbangan tisu.
  • Mineral Koloid – Mineral yang terkandung di dalam cellfood berada dalam bentuk koloid terampai istimewa bagi memudahkan penyerapan dan penggunaannya oleh badan.
  • Bentuk Ionik Istimewa – Oleh sebab unsur di dalam cellfood adalah dalam bentuk ionik yang istimewa, ia sangat mudah diserap oleh badan.

Siapakah yang digalakkan menggunakan cellfood?

Melalui pengalaman saya menggunakan cellfood, saya amat menggalakkan mereka yang mempunyai penyakit kronik seperti di bawah dan juga kepada mereka yang bersungguh-sungguh untuk menjaga kesihatan.

  • Darah Tinggi
  • Kanser Usus
  • Kanser Limpa
  • Kencing Manis
  • Angin Ahmar
  • Gaout
  • Asma / Semput / Lelah
  • Buasir
  • Ulser
  • Jantung
  • Barah Payu Dara
  • Buah Pinggang
  • Resdung
  • Gastrik
  • Batu Karang
  • Penyakit Kulit
  • Ketumbuhan
  • Leukimia
  • HIV / AIDS

Faedah mengamalkan cellfood

Antara kebaikan-kebaikan yang akan diperoleh dengan mengamalkan cellfood ialah:

  • Mengekalkan tahap kesihatan
  • Memburu & menghapuskan radikal bebas, radiasi dan menbuang toksid
  • Membekalkan dan meningkatkan OKSIGEN dalam SEL badan
  • Meningkatkan paras tenaga sel
  • Penyerapan nutrisi 95% dalam sel
  • Membekal nutrisi dalam sel dalam tempoh 3 minit
  • Menyempurakan fungsi sistems saraf dalam badan
  • Mempercepatkan pembaikan tekstur kulit
  • Memperbaiki dan mengaktifkan sel-sel
  • Menggunakan sistem Teknologi Pemisahan Air
  • Mengimbangi PH badan
  • Detoksifikasi dan mendorong metabolisme
  • Memperkuatkan sel-sel dalam badan
  • Meningkatkan sistem Imun

TERAPI OKSIGEN

Betapa pentingnya oksigen kepada badan yang sihat? Ramai pakar menyimpulkan bahawa kekurangan oksigen dalam sel dan tisu manusia adalah penyebab utama kepada banyak (dan mungkin semua) jenis masalah kesihatan dan penyakit, dan terapi oksigen tambahan (termasuk CELLFOOD) boleh membawa kebaikan fisiologi yang menakjubkan. Ada banyak jenis terapi oksigen berkesan yang boleh didapati sekarang. Apa itu terapi oksigen? Terapi oksigen adalah mana-mana proses tambahan yang dapat meningkatkan kebolehdapatan kandungan oksigen terlarut di dalam badan secara selamat. Terapi juga boleh termasuk proses yang meningkatkan keupayaan badan menggunakan atau menggalakkan penyerapan oksigan. Kebanyakan rawatan adalah mahal dan perlu diambil atau dijalankan di bawah pengawasan ahli profesional perubatan yang berlesen.

UNTUK MAKLUMAT LANJUT BERKENAAN CELLFOOD SILA HUBUNGI Sham Arof

HP: 013-3016699 ATAU E MAIL : bestoneoffour@gmail.com 

PENGEDAR CELLFOOD DIPERLUKAN SEGERA DI SELURUH MALAYSIA

LIHAT TESTIMONI

28 Responses to Laman Utama

  1. Zahid says:

    Saya ingin membeli Cellfood ini untuk adik perempuan saya yang disyaki kanser payudara. Berapa lamakah nampak kesannya bila mula menggunakan produk ini.

    • bestoneoffour says:

      Terima kasih kerana bertanya dan ingin membeli produk CellFood ini. Kesan pengambilan sebenarnya berbeza pada setiap sistem tubuh individu. InsyaAllah paling lewat dalam masa 14 hari.

      Untuk cara pembelian anda boleh rujuk di ruangan Hubungi Kami

  2. safar says:

    Halal ke cellfood ni? boleh bg rujukan?

  3. mohd noor says:

    Bolehkah product ini diminum oleh pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang, Adakah ia boleh membantu

    • bestoneoffour says:

      Saya sangat menyarankan anda mengambil Cellfood untuk penyakit kegagalan buah pinggang yang anda katakan. Ianya akan membantu memulihkan kembali fungsi buah pinggang jika diambil secara teratur. Terima kasih.

  4. b aL says:

    nenek saya disahkan ada kanser serviks setelah menjalani pembedahan peranakan yg ada ketumbuhan. apa beza pengambilan cellfood atau biji aprokot? yg mana lebih baik dan cepat memberi kesan?

    • bestoneoffour says:

      Seperti anda ramai juga diluar sana yang menanyakan soalan sebegini. Saya sarankan makan dan minum kedua-duanya sekali.

  5. ara says:

    apakah kebaikan cellfood kepada pesakit yg kemalangan dan kecederaan pada saraf tunjang..berapa lama pesakit boleh sembuh sepenuhnya seperti sediakala..

    • bestoneoffour says:

      Antara kebaikan CELLFOOD ialah, menyempurnakan fungsi saraf dan memperbaiki dan menyempurnakan sel-sel. Anda boleh mula merasai kebekesanannya dalam masa 2 ke 4 minggu. Amalkan dahulu dan untuk sembuh sepenuhnya seperti sediakala mungkin memakan sedikit masa.

  6. yana mazlina says:

    utk pengetahuan,saya mula mkn aprikot seed 26hb.4.2013,dr 3 biji setiap jam dan sekarang mkn berkurangan ke 7 biji 3kali sehari..sbb tak tahan pahit.adakah boleh diblenambil der dan mskkan dalam kapsul @ ditabur dalam nasi @ campur dalam jus.adakah boleh dimasukkan dlm jus lain selain jus apple seperti contoh jus limau..setakat n setiap diutrasound belum menampakkan hasilnya lg.berapa lama baru berkesan dan saya juga ada mengambil PIL KELADI TIKUS n JUS MONAVIE.adakah n sesuai dimakan bersama aprikot seed?

  7. ara says:

    anak saya masih dalam keadaan koma..bila saya boleh beri cellfood .. doktor kata saraf tunjangnya cedera teruk…tidak ada cara perubatan untuk menyembuhkannya…berapa harga cellfood sebotol..kenapa warna botol cellfood berlainan seperti yang pernah saya lihat ..tq

  8. ady mariza says:

    bagi pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang(buah pinggang mengecut)dan pesakit itu sudah menjalani dialisis,bolehkah cellfood ini membantu.dan adakah ia boleh sembuh.

    • bestoneoffour says:

      Jika diamalkan secara konsisten, penuh dengan kesabaran insyaallah biarpun telah menjalani rawatan dialisis, Cellfood akan amat membantu menyembuhkan kegagalan buah pinggang yang dihadapi.

      • redzuan says:

        maaf sy nak tanya, terdapat lendir seperti jelly berwarna hijau keluar bersama air mani sy sewaktu ereksi. perkara ini telah berlarutan selama 5 tahun. apa yang harus saya lakukan? mohon balas secepat mungkin. tq

  9. Raja Hamidah Raja Yahya says:

    Cellfood boleh dimakan setiap hari sebagai supplement untuk orang2 yg tidak ada penyakit kronik…

    • bestoneoffour says:

      Ya. Saya setuju sangat tu. Makanan harian yag diambil serta persekitaran sekeliling memungkinkan kekebalan tubuh kita mudah terdedah dengan ancaman penyakit kronik dewasa ini. Pengcegahan awal adalah lebih baik dari mengubati bila penyakit dah menyerang tubuh badan kita.

  10. ibu ikhwan says:

    saya ibu kepada ank berusia 3 tahun lbh..dari pemeriksaan di hosp didapati ada ketumbuhan dikantung testis ank tetapi tidak tahu teruk ke tidak lagi … bolehkah sya menggunakan cellfood utk mengubati?

  11. ibu ikhwan says:

    tima kasih atas makluman , macammane penggunaannyer?

  12. Aj says:

    Bolehkah cellfood diberi pada bayi berumur 9 bulan disebabkan demam sperti demam campak halus?bagaimana dan cara aturan minum jika boleh?

  13. Anak Puan Zainab says:

    Mak saya menghidap kerosakan buah pinggang tahap 4. Kadar asid urea dan kreatinin sgt tinggi. Kami telah mencuba pelbagai alternatif spt homeopathy, laser dan skrg ganotheraphy. Saya tidak pasti adakah disebabkan rawatan2 tersebut tidak sesuai ataupun mak saya yang kurang disiplin.

    Kini saya terbaca ttg cellfood. Bolehkah pengambilan cellfood ini dicampur dgn ganotheraphy. Bagaimana cara pengambilannya dan berapakah harganya.

    • bestoneoffour says:

      Antara sebab mungkin ubat tahan sakit yang dimakan.

      Cellfood boleh diambil ketika rawatan apa sekali pun. Titiskan 8 titisan dalam 250ml air mineral. Amalkan 3 kali sehari. Harga sebotol RM230. Untuk empat botol RM655 sahaja. (cuma RM163.75 sebotol).

  14. Sharifah says:

    Saya ingin membantu ank angkat rakan saya yg menghidap sakit buah pinggang..tinggal hnya 10% & 60% buah pinggangnya berfungsi, ank ini baru berumur 5 tahun, selain itu dia jg mengidap kepala membesar dan thalesimia..bolehkah cellfood membantu?

    • bestoneoffour says:

      Amalkan secara konsisten. Berikhtiar lah kita secara all out Insya Allah akan dipermudahkan penyembuhannya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>