Cellfood Promosi RM185

CELLFOOD CECAIR UNTUK PESAKIT KRONIK

TAWARAN TAMAT!

Promosi untuk 16 pembeli terawal sahaja. Harga yang ditawarkan RM185 RM230 sebotol, termasuk kos penghantaran. (Semenanjung, Sabah & Sarawak)

UNTUK PEMBELIAN SILA BANK IN KESALAH SATU AKAUN DIBAWAH:

Maybank – 162740108262
CIMB Bank – 12510075449529

Penama Akaun: Shamsudin Md Arof

Setelah pembayaran dibuat sila sms / whatsapp nama, alamat, bank pilihan dan masa bank in ke no. 0133016699 / 0193986615 dengan tajuk ‘Promosi Cellfood‘ supaya pihak kami dapat memproses pesanan anda secepat mungkin.

Titisan cegah kanser

 

Nabi Muhammad SAW bersungguh-sungguh menyeru prinsip “mencegah lebih baik daripada mengubati”.

Dalam mencegah penyakit kanser, ada tiga faktor yang kita perlu fokus iaitu gaya hidup sihat, diet seimbang dan stres minimum.

Tidak dinafikan, antara punca utama kanser adalah gaya hidup tidak sihat seperti merokok, mengambil minuman keras, tekanan emosi atau stres berterusan manakala faktor utama adalah pemakanan tidak teratur dan seimbang. Ini pendorong kuat kepada kanser membarah di dalam tubuh.

Justeru, dengan mengambil berat kepada tiga faktor ini, insya-Allah kanser dapat dielakkan. Makanan mengandungi pH alkali tinggi dapat mengelakkan serangan kanser, malah mampu membantu menyembuhkan seseorang yang menghidap kanser. Malangnya, kebanyakan rakyat Malaysia, gemar memilih diet dengan pH berasid.

Apa itu diet beralkali? Diet berakali melibatkan pengambilan minimum makanan seperti daging merah (lembu dan kambing), daging ayam, ikan, makanan laut, makanan berasaskan susu seperti mentega, keju, ais krim; tepung, teh, kopi, makanan segera, minuman soda dan gula.

Kebanyakannya adalah makanan asasi dan kesukaan rakyat Malaysia. Makanan ini meningkatkan kandungan asid dalam badan seseorang.

Diet berakali tinggi adalah makanan berunsur sayur-sayuran dan buah-buahan, biji-bijian, kurma, habatus-sauda, madu, jus buah-buahan, teh hijau dan makanan berunsur soya seperti tempe dan tau fu faa.

Makanan ini meninggalkan alkaline ash atau persekitaran tubuh berakali.

Bagaimana diet beralkali pengaruhi sel kanser?Kajian makmal membuktikan, sel kanser dalam tabung uji lebih cepat membiak dalam persekitaran berasid.

Apabila tahap asid dikurangkan maka didapati ketumbuhan kanser lebih lambat.

Dengan memilih diet yang menjadikan pH di dalam tubuh seseorang lebih berakali, maka potensi untuk kanser tumbuh dan membiak adalah berkurang.

Makanan berakali tinggi menghasilkan persekitaran sukar untuk kanser membiak dan merebak.

Sel kanser tidak boleh membiak dalam persekitaran yang tinggi kandungan oksigen. Apabila kandungan oksigen rendah, ia menggalakkan pembiakan kanser.

cellfood terapi oksigenApabila sel tisu dalam badan mempunyai kandungan alkali tinggi, ia berupaya menampung kandungan oksigen tinggi berbanding sel tisu berasid tinggi.

Dengan memastikan kandungan pH alkali di dalam badan tinggi, ia dapat melindungi sel di dalam badan daripada diserang kanser.

Kesimpulannya, semakin tinggi tahap alkali dalam badan, semakin banyak kandungan oksigen dapat ditampung dalam badan, maka semakin nipis peluang sel kanser membiak.

Adalah digalakkan memakan banyak makanan berasaskan buah-buahan dan sayur-sayuran, makanan mengandungi kandungan serat tinggi, jus buah-buahan terutama sekali jus lobak merah.

Ini bukan bermakna pesakit kanser tidak boleh mengambil diet berasid tinggi, tetapi dinasihatkan mengurangkan pengambilannya.

Cellfood bantu merawat gastrik

 

Gastrik dan penawarnya – CELLFOOD bantu merawat gastrik

Sejak 6 bulan yang lepas aku selalu rasa mual dan muntah-muntah… selalu kembung perut, kerap sendawa dan adakalanya pening kepala akibat gastrik. Ianya menggangu aktiviti seharian aku. Macam macam ubat dah aku cuba untuk hilangkan gastrik… dari ubat yang dijual dikedai-kedai hingga klinik kerajaan dan klinik swasta tapi semuanya tak tak jalan.

Dah macam-macam supplement yang hangat di pasaran telah aku cuba. Namun satu pun tidak berkesan. Dek kerana nak mencari penawar terbaik untuk penyakit gastrik, cari di internet dan terjumpa produk CELLFOOD ni dan bila baca testimoni, kussss semangat! Menaikkan nafsu untuk membeli sekotak dengan harga RM655 dapat 4 botol.

Tapi kesannya memang significant and excellent. Boleh aku katakan pembelian yang tak sia-sia. Belum habis guna sebotol gastrik dah tak ada. Pening kepala dan loya-loya yang menggangu selama ini dah tak menghantui diri aku. Bukan itu sahaja, CELLFOOD ni aku gunakan juga untuk anak-anak aku masa mereka demam, alhamdulillah panas badannya cepat turun. Tak perlu pergi klinik.

Kini aku nekad, dah tak mau lagi minum serbuk yang pelik-pelik tu. Aku cuma amalkan cellfood waktu bangun tidur sebanyak 8 titis setiap kali. Sesiapa yg nak cuba, boleh buat pembelian diblog ini and lihatlah betapa amazingnya cellfood ini.